Validering af cvr-nr. vedr. webdyr

Author
22

Dowload directly to my SysAid
Spørgsmål:

Dette er en mail fra formularkomponenten på centerplatformen.

Kommentar fra afsender:
hej Bruger id 203465 cvr 29189900 chr 31477 Vejle kommune /Fuglekær udv, center. Der mangler cvr nr i reg. men når jeg skriver den ind får jeg melding om at den er der i forvejen og jeg skal henvende mig hvis det er en fejl. Det er ikke en fejl, men jeg kan ikke komme videre eller godkende det. Hvis jeg begynder forfra med ny bruger/find kan jeg ikke søge. Havde gang i jer i går og modtaget en mail men der er kun brugerid, og link, hvor jeg heller ikke kan komme videre. Hjælp!!! MVH Finn 5123 2620

Afsenderen er:
Fuglekær
Fuglekærvej 115
7080
Børkop
5123 2620
fivil@vejle.dk

Denne formular mail er sendt fra : Kontakt formular

Svar:

Løsning 1.

Fælles login med de ulemper det giver med at alle papirer vedr. besætning sendes til centralt hold.

Løsning 2.

Den ansvarlige på besætningen bliver registreret som bruger af besætningen på CHR. (kan gøres på Landbrugsindberetning .dk)

Når dette er gjort, oprettes der et brugerID til denne person, som også valideres på CPR.nr., derved får denne person adgang til kun denne besætning og alle papirer vedr. besætning sendes til besætningsbruger.