bedriftsløsning/ipad

Author
22

Dowload directly to my SysAid
Spørgsmål:

jeg har på det sidste overvejet at skulle have en ipad til styring af timer, og elektronisk styring af sprøjtninger.

jeg ønsker derfor at vide om det er muligt at få bedriftsløsning ind på en ipad, (om styresystemerne kan kører sammen, og om der ville være plads, 64 GB???)

ang. indberetnig af sprøjtejournaler, skal det ske over nettet, eller kommer det til at foregå gennem et markstyringsprogram???

Svar:

Alle vore programmer er lavet til at køre på windows pc’ere. Dvs. pc’ere som kører enten Windows XP, Windows Vista eller Windows 7. Ipads kører desværre på et helt andet styresystem og derfor vil det ikke vær muligt at få hverken DLBR Mark (Bedriftsløsning) eller vores nyere Mark Online program til at køre på en Ipad.

Pesticidindberetninng kan let overføres fra vores nye Markstyringsprogram Mark Online, men det vil ikke kunne overføres direkte fra DLBR Mark (Bedriftsløsning). Hvis du overvejer at flytte fra DLBR Mark og til Mark Online er du velkommen til at ringe til mig. Så vil jeg forklare dig om fordelene ved at skifte til det nye program.